Kevään 2019 teemana messut

Pitkien vuoden vaihteen juhlapyhien jälkeen moni haluaa keventää oloaan ja miettiä tarkemmin valintojaan ruokailun ja hyvinvoinnin suhteen. Niinpä kevään messutarjonta liittyykin paljolti oman hyvinvoinnin ylläpitämiseen ja parantamiseen. Meille se tarkoittaa vilkasta messukautta, joten markkinointitiimin työpöydät notkuvat idealistoista, toimintasuunnitelmista ja aikatauluista. Kalenterin täyttävät palaverit sekä rakennus- ja messupäivät.

Mikäs sen mukavampaa onkaan, kuin messuilu. Saa esitellä uusia tuotteita, keskustella ihmisten kanssa, suunnitella yhteistyökuvioita ja ennen kaikkea kuulla messukävijöiden mielipiteitä, ideoita ja palautteita. Nämä messupalautteet, kultahiput, käydään messujen jälkeen yhdessä läpi ja pohditaan, mitä voimme viedä eteenpäin mukaan tuotekehitykseen, tuotantoon, pakkaussuunnitteluun tai vaikkapa viestinnän avuksi. Näin pystymme kehittämään tuotteitamme ja tapaamme toimia, mahdollisimman paljon asiakkaan näköiseksi.

Tätä kirjoittaessa olemme kertomassa tuotteistamme ja toiminnastamme Vire2019-messuilla Tampereella. Allekirjoittaneen löytää siis myös tänään osastolta E704, muiden iloisten tyttöjen seurasta. Maistatamme – ah niin herkullista – vegaanista ja gluteenitonta porkkanakakkua, jonka kuorrutteessa olemme käyttäneet uusinta tuotettamme ILO kauralevitettä.

Ilo-tuotteet ovat esillä myös muilla kuluttajamessuilla; Helsingin Kaapelitehtaalla on Vegemessut 26. -27.1. sekä Helsingin Messukeskuksessa Lautasella2019 -messut 5.- 6.4. Tervetuloa moikkaamaan iloista joukkoamme messuille!



Artikkelin aiheet:

tammikuu 13, 2019

Johanna
Kirjoittaja: Johanna

Kirjoittaja on pilkkua viilaava laatu- ja tuotekehityspäällikkö, jonka päivä ei lähde käyntiin ilman maljakollista teetä. Kotona viihtyvä jumppa - Pirkko, joka on löytänyt itsestään sisäisen puutarhurin.

Vastaa